5 класс оқушыларымен “Үй, Адам, Ағаш” проективті әдістемесі өткізіліп, оқушылардың отбасылық хал-ахуалы , эмоциялары, мотивациялық сипаттары, жасырынып жатқан дүниесін ашуға мүмкіндіктер беріліп, оқушылар зерттелінді.
Бұл зерттеуді жүзеге асыру үшін оқушылардан үйге, ағашқа және қағазға бір адамға сурет салу сұралады. Бұл акроним мынада: үй, ағаш және адам.
Бұл тест біздің интерьеріміздегі неғұрлым кең таралған және «жасырын» қақтығыстарды көрсетуді талап етеді. Сонымен қатар, осы қарапайым күнделікті нысандардың сызбалары арқасында талдаушы адамның жеке адамның элементтерін тексере алады.Біз оны түсінбейтін болсақ та, үй, ағаш және адам салу біздің әртүрлі себептермен біздің түпсанамызда сақтайтын элементтерді шығарады.