«Д.Қонаев атындағы жалпы білім беретін орта мектеп- гимназиясы» КММ психологиялық қызметтің 5-класс оқушыларының бейімделуге байланысты зерттеу жұмысының қорытынды анықтамасы
2023-2024 оқу жылында психологиялық зерттеуге 5-класс бойынша барлығы зерттеуге қатысқан – 408 оқушы. Психологиялық қызметтің зерттеу мақсаты, 5-класс оқушыларының бастауыш буыннан орта буынға бейімделу кезеңінің жағдайын зерттеу, бақылау. Зерттеу барысында Лусканов әдістемесін пайдалана отырып, оқушылардың орта буынға бейімделу жағдайы зерттелді және «Социометрия» әдістемесі жүргізілді. Бұл әдістемелердің мақсаты, оқушылардың жеке даму деңгейі мен оқуға психологиялық дайындығын, оқушылардың мектеп өміріне бейімделу процесін анықтау мақсатында жүргізілді. Зерттеу нәтижесінің қорытындысы бойынша оқушылардың мектеп өміріне бейімделу деңгейлерінің көрсеткіші төмендегідей:
Оқушылардың бейімделу деңгейі бойынша көрсеткіші төмендегідей:
Мектеп | Класс | Бейімделуі жақсы қалыптасқан оқушылар | Әлі де бейімделу үстіндегі оқушылар | Ұзақ мерзімді бейімделетін оқушылар |
5а- класс | 29 | 1 | ||
5ә- класс | 27 | |||
5б- класс | 29 | |||
5в- класс | 28 | |||
5г-класс | 28 | 1 | ||
5ғ- класс | 29 | |||
5д- класс | 27 | 1 | ||
5е-класс | 29 | |||
5ж-класс | 30 | |||
5з-класс | 30 | |||
5к-класс | 28 | |||
5и-класс | 30 | |||
5п-класс | 29 | |||
5р-класс | 31 | |||
5 с-класс | 28 | 1 | ||
Барлығы | 4 | 0 |
Қорытынды:
Орта буын класта жаңа мұғалімдердің өзгеруіндегі өзіндік қиындықтар, оқушы психикасының өзгеруіне, эмоциональдық сферасын игеруіндегі қиналыстарға әкеліп, оқу үлгерімінің, психикалық саулығын төмендетуіне әсер етеді, сол себепті оқушылардың әр түрлі эмоциональдық деңгейлерін бақылауда ұстау ұсынылды.