"Ақтөбе қаласының білім бөлімі" мемлекеттік мекемесінің "Дінмұхамед Қонаев атындағы жалпы білім беретін орта мектеп-гимназиясы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная средняя школа-гимназия имени Динмухамеда Конаева" государственного учреждения Отдел образования города Актобе

Д.Қонаев атындағы  жалпы білім  беретін орта мектеп- гимназиясы

«Д.Қонаев атындағы  жалпы білім  беретін орта мектеп- гимназиясы» КММ  психологиялық  қызметтің 5-класс оқушыларының бейімделуге байланысты  зерттеу жұмысының қорытынды анықтамасы

      2023-2024  оқу жылында психологиялық зерттеуге 5-класс бойынша  барлығы   зерттеуге қатысқан – 408 оқушы. Психологиялық қызметтің зерттеу мақсаты,    5-класс оқушыларының бастауыш буыннан орта буынға бейімделу кезеңінің жағдайын зерттеу, бақылау. Зерттеу барысында  Лусканов әдістемесін пайдалана отырып, оқушылардың орта буынға бейімделу жағдайы зерттелді және  «Социометрия» әдістемесі жүргізілді. Бұл әдістемелердің мақсаты, оқушылардың жеке даму деңгейі мен оқуға психологиялық дайындығын, оқушылардың мектеп өміріне бейімделу процесін анықтау мақсатында жүргізілді. Зерттеу нәтижесінің  қорытындысы бойынша оқушылардың мектеп өміріне бейімделу деңгейлерінің көрсеткіші төмендегідей: 

Оқушылардың бейімделу деңгейі бойынша көрсеткіші төмендегідей:

МектепКлассБейімделуі жақсы қалыптасқан оқушыларӘлі де бейімделу үстіндегі оқушыларҰзақ мерзімді бейімделетін оқушылар
5а- класс291
 5ә- класс27 
 5б- класс29 
 5в- класс28 
 5г-класс281
 5ғ- класс29 
 5д- класс271
 5е-класс29  
 5ж-класс30  
 5з-класс30  
 5к-класс28  
 5и-класс30  
 5п-класс29  
 5р-класс31  
 5 с-класс281 
Барлығы  40

Қорытынды:

   Орта буын класта жаңа мұғалімдердің өзгеруіндегі өзіндік қиындықтар, оқушы психикасының өзгеруіне, эмоциональдық сферасын игеруіндегі қиналыстарға әкеліп, оқу үлгерімінің, психикалық саулығын төмендетуіне әсер етеді, сол себепті оқушылардың әр түрлі эмоциональдық деңгейлерін бақылауда ұстау ұсынылды.